گزیده گیاهان دارویی - Medicinal Plants

نروید بر زمین هرگز گیاهی - که ننوشته است بر برگش دوائی

گزیده گیاهان دارویی - Medicinal Plants

نروید بر زمین هرگز گیاهی - که ننوشته است بر برگش دوائی

مواد غذایی مفید برای افزایش قوای جنسی مردان


اکثر کارشناسان بر این باور هستند که سالم بودن سیستم جریان خون بدن مهمترین عامل در داشتن قوای جنسی مطلوب در مردان می باشد.نعوذ ماندگار زمانی حاصل می شود که بیماری هایی مانند دیابت و چربی خون که بر رگ ها و مویرگ ها اثر می گذارند ، کنترل شوند.

حال سوال اصلی اینجاست! راه غلبه بر این بیماری ها و داشتن قوای جنسی سالم چیست؟

مصرف انواع میوه ، سبزیجات ، حبوبات ، به همین سادگی! 

 


اگر بخواهیم نمونه هایی را بیان کنیم پس همراه ما شوید :

خوردن اسفناج ، سبزیجات باعث گشایش رگ های خونی می شود به این ترتیب جریان خون اندام تناسلی افزایش و نعوذ را بهبود می بخشد.

از قدیم حتما شنیده اید انار! بله درست است انار نقش مهمی در خون سازی دارد. شما می توانید ان را در شکل های گوناگون مصرف کنید چه با مصرف روزانه یک لیوان آب انار چه استفاده از مشتقات آن مانند رب انار.

میگو سرشار از عنصر روی است و سبزیجات برگ پهن مثل کاهو مقدار زیادی اسید فولیک دارند. گوجه فرنگی و لیمو ترش با مقادیر بالای ویتامین ث و روغن زیتون با ویتامین ای مکمل مناسبی برای این سالاد هستند. 

اما عسل ، سرشار از ویتامین های گروه ب موثر در ایجاد هورمون تستوسترون  . البته همیشه ما مصرف عسل طبیعی و درجه یک را به شما پیشنهاد می کنیم .

غلات از جمله جو باعث افزایش هورمون تستوسترون می شود همانگونه که میدانید تستوسترون برای افزایش میل جنسی لازم است.

به طور کلی مرکبات منبع سرشاری از ویتامین ث هستند از جمله آناناس ، کیوی، لیمو ترش که تحرک پذیری سلول های اسپرمی را به همراه دارند. 


فیلم آموزشی در این رابطه را ببینید ...


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.